POLITYKA WYSYŁKI I DOSTAWY

POLITYKA WYSYŁKI I DOSTAWY

Ostatnia aktualizacja 1 listopada 2022 r.

 

Niniejsza Polityka Wysyłki i Dostawy stanowi część naszych Warunków i postanowień ("Warunki") i powinna być czytana razem z naszymi głównymi Warunkami:

https://www.techtekshop.pl/pl/strona/5/zasady-i-warunki

Przed zakupem naszych produktów prosimy o dokładne zapoznanie się z naszą Polityką Wysyłki i Dostawy. Polityka ta będzie miała zastosowanie do każdego zamówienia złożonego u nas.

 

JAKIE SĄ MOJE OPCJE WYSYŁKI I DOSTAWY?

Oferujemy różne opcje wysyłki.

 

Opłaty za wysyłkę

Oferujemy wysyłkę w następujących stawkach:

 

 

Wysyłka standardowa

7-9 dni robocze

GLS

1-2 dni robocze

Up to 100 zł

10.49 zł

26.21 zł

Over 100 zł

-

26.21 zł

 

Wszystkie podane terminy i daty dostawy produktów są podane w dobrej wierze, ale mają charakter orientacyjny.

 

Dla konsumentów z UE i Wielkiej Brytanii: Nie wpływa to na Twoje ustawowe prawa. O ile nie zaznaczono inaczej, szacowane terminy dostawy odzwierciedlają najwcześniejszą możliwą dostawę, a dostawy zostaną zrealizowane w ciągu 30 dni od dnia przyjęcia Twojego zamówienia. Więcej informacji można znaleźć w naszych Warunkach.

 

CZY REALIZUJECIE MIĘDZYNARODOWE DOSTAWY?

Oferujemy wysyłkę międzynarodową do następujących krajów:

 

Polska

 

Zauważ, że możemy być związani różnymi zasadami i ograniczeniami w odniesieniu do niektórych międzynarodowych dostaw, a Ty możesz być obciążony dodatkowymi podatkami i cłami, na które nie mamy wpływu. Jeśli takie przypadki mają zastosowanie, jesteś odpowiedzialny za przestrzeganie przepisów obowiązujących w kraju, w którym mieszkasz i będziesz odpowiedzialny za wszelkie dodatkowe koszty lub podatki.

 

CO SIĘ DZIEJE, JEŚLI MOJE ZAMÓWIENIE ULEGNIE OPÓŹNIENIU?

Jeśli dostawa ulegnie opóźnieniu z jakiegokolwiek powodu, poinformujemy Cię o tym jak najszybciej i podamy Ci zaktualizowaną szacunkową datę dostawy.

Dla konsumentów z UE i Wielkiej Brytanii: Nie wpływa to na Twoje ustawowe prawa. Więcej informacji można znaleźć w naszych Warunkach.

 

PYTANIA DOTYCZĄCE ZWROTÓW?

Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów, zapoznaj się z naszą Polityką Zwrotów:

https://www.techtekshop.pl/pl/produkty-zwroty

 

JAK MOŻNA SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z NAMI W SPRAWIE TEJ POLITYKI?

Jeśli masz pytania lub uwagi dotyczące tej polityki, możesz się z nami skontaktować poprzez:

Email: [email protected]

 

 

Więcej sposobów na pomoc

Użyj naszego chatbota AI lub skontaktuj się z nami bezpośrednio, aby uczynić Twoje zakupy w naszym sklepie bardziej przyjemnymi.

Otwórz Chatbota Kontakt z pomocą techniczną